Objave

Google Analytics - pregled obiskov spletne strani, 2. del
datum objave: 04.02.2021
V prejšnji objavi smo si ogledali diagramske prikaze obiskov zadnjih 7 ali 28 dni ter pregled trenutnega dogajanja na spletni strani. Tokrat pa se bomo zamudili že na obiskih, ki so se zaključili v preteklosti in jih ima Google zapisane za vsako spletno stran v svoji bazi podatkov. Pri teh izpisih gre za zelo široko paleto možnosti, ki jih nudijo razni filtri.
 
izdelava spletnih strani
Od vseh prikazov, ki jih v studiu G-Soft opazujemo redno, jih bomo v drugem delu obdelali nekaj, ostali bodo pa prišli na vrsto v tretjem delu. Po kliku na menijsko možnost Ciljna skupina in Pregled, vidimo obiske v zadnjih sedmih dneh. S pomočjo koledarja lahko zahtevamo rezultate za katerokoli obdobje ali en sam določeni dan. Zelo uporabni podatki tega izpisa so število obiskov, število podstrani oziroma sej ter povprečni čas trajanja posameznih podstrani.
 
izdelava spletnih strani
Spodnji del prikaza je namenjen filtriranju obiskov glede ne Demografijo, operacijske sisteme, s katerimi so obiskovalci prišli na spletno stran in podrobnejši pregled za mobilne naprave. Zlasti zanimivo je vedeti, iz katere države in mesta so prišli obiski ter koliko časa so trajali. Rezultate za Ciljno skupino lahko izluščimo še ne več zanimivih načinov, tako da si lahko rezultate dogajanja na spletni strani, ki so se zgodili v preteklosti, vsak ogleda na sebi primeren način.
 
izdelava spletnih strani
Naslednjič pa bomo s slikami omenili še ostale možnosti, ki nam jih za dobro spremljanje obiskov naše spletne strani nudi Google s svojim orodjem Google Analytics.
 
Spletni studio G-SOFT
Britof 231d, 4000 Kranj
051 - 212 886
info@g-soft.si