Objava -
Orodje Semrush za testiranje spletnih strani - SEO
datum objave: 18.11.2020
Kljub temu, da nam je orodje Ubersuggest zelo ustrezalo, pa se nam zdi Semrush še nekoliko boljši. Slaba stran zastonjske verzije tega orodja pa je, da ima vsak e-naslov omogočen samo eno testiranje spletne strani na mesec. Ker je to zlasti pri uvajanju izboljšav veliko premalo, se ga da prelisičiti z drugimi e-naslovi, s katerimi se plačljivim uslugam lahko izognemo.
Med vsemi podorodji, ki jih Semrush navaja na svoji spletni strani, pridejo izdelovalcem spletnih strani najbolj prav SEO analize, Keyword Research, On-page SEO, Local SEO, Rank Tracking, Link Building in Competitor SEO Analysis.
Seznam analiz, ki jih po naši zahtevi izpiše Semrush, je zelo dolg. Obsega vse od splošnega pregleda na domeno (Domain Overview), pregleda spletne strani (Site Audit) s podrobnejšo analizo napak (Errors) in opozoril (Warnings), zunanjih povezav (Backlinks), gibanja uvrstitev spletne strani (Position Tracking) pa vse do raznih manj pomembnih podatkov. Nabor analiz je tako širok, da lahko vsak v njem poišče tisto, kar ga zanima.
Tako kot Seobility nam tudi Semrush pošlje vsak teden zadnje poročilo o stanju spletne strani. V njem najdemo vse, kar potrebujemo za dober nadzor, saj na spletni strani pogosto kaj spremenimo ali dodamo. Brez tega bi se kaj lahko pripetilo, da bi s spremembo naredili kakšno napako, ki bi povzročila padec pri uvrstitvi studia G-Soft. Vsa ta poročila na spletu in v PDF obliki so brezplačna.
Na zadnji sliki se lepo vidi, da G-Softova spletna stran ne vsebuje nobene napake, poročilo pa navaja 7 opozoril, ki bi jih bilo dobro odpraviti. Opozorila se nanašajo na dve kategoriji. Ker je za vsakega natančno napisano, za kaj gre, se jih lahko znebimo na dokaj hiter način.