Objave

Vrste obiskov spletnih strani - Organic traffic in ostalo
datum objave: 03.05.2021
Vse vrste obiskov oziroma prometa neke spletne strani se da odlično pregledati z orodjem Google Analyser, o katerem smo podrobneje že govorili v treh predhodnih objavah. Če v analizatorju izberemo Pridobitev/Ves promet/Vir/medij, pridemo do želenih podatkov.
 
izdelava spletnih strani
Tisti, ki se šele spoznavajo z optimizacijo spletnih strani SEO, zmotno mislijo, da je pomembno le to, koliko obiskov ima njihova spletna stran v neki časovni periodi, običajno v enem dnevu. Toda zgolj število obiskov ni tisto, kar spletno stran pripelje na boljše pozicije rangiranja zadetkov. Od tega je bolj pomembno, kako do teh obiskov pride.
 
Ločiti moramo vrste obiskov, ki se med seboj bistveno razlikujejo. Analize spletnega prometa (web traffic) upoštevajo razmerje med vsem obiski spletne strani in številom enkratnih obiskovalcev (unique visitors). Slednje je pomembno zato, ker isti obiskovalec lahko v istem dnevu naredi več obiskov. Na boljše rangiranje pa vpliva tudi trajanje obiskov posameznih podstrani (pages) in število njihovih ogledov.
 
Sedaj pa si poglejmo, katere vrste obiskov spletnih strani poznamo. V nadaljevanju jih bomo zaradi razumevanja navedli v angleški terminologiji.
 
Organic Traffic
 
V to skupino spadajo vsi obiski, do katerih pride po kliku na enega od zadetkov iskalnika Googla ali drugih iskalnih avtomatov. Ker je ta vrsta za čim boljše rangiranje zelo pomembna, mora biti za spletno stran dobro narejena optimizacija SEO. Le v tem primeru bo zadetek naše spletne strani prikazan večjemu številu iskalcev.
 
Direct Traffic
 
V primerih, ko vpišemo v okence iskalnika (browser bar) URL naslov naše spletne strani, ki ga potrdimo s klikom na tipko Enter, naredimo direktni obisk. Če je ime naše domene enostavno, si ga ljudje lažje zapomnijo, s tem pa je verjetnost direktnih obiskov večja. V isto skupino pa štejemo tudi obiske, do katerih pride po kliku na neko spletno povezavo, ki jo imamo nekje zabeleženo.
 
Referral Traffic
 
Vsi obiski, ki pridejo z drugih spletnih strani, kot so npr. blog in razni forumi, sestavljajo Referral Traffic. Pri tem moramo upoštevati Googlove pravilnike o povezavah, da se izognemo morebitnim kaznim (penalities).
 
Email Marketing
 
Če delamo določeno akcijo za našo spletno stran preko elektronske pošte, lahko vidimo, koliko obiskov smo dobili. S pregledom števila te vrste obiskov tudi vidimo, ali je bila investicija v akcijo finančno uspešna.
 
Social Networks
 
izdelava spletnih strani
Če dobimo obiske z raznih družabnih omrežij (social networks), jih Google klasificira v svojo skupino obiskov. Ti obiski pa se ločijo glede na to, ali je izvor obiska Facebook, Twitter, Youtube ali katerokoli drugo družabno omrežje.
 
Paid Media
 
Spletni strani lahko pridobimo obiske tudi s plačilom, ki se zaračunava ob vsakem kliku na naš spletni naslov. Plačljive oglase lahko naredimo z orodji, kot sta Facebook Ads in TikTok Ads. Ta način je zelo učinkovit za pridobivanje večjega števila obiskov.
 
Paid Search
 
Plačljivi oglasi so med Googlovimi zadetki navedeni na vsakem začetku in koncu strani s po desetimi zadetki. Če pride nekdo na našo spletno stran s klikom na oglas, ki je bil narejen z orodjem Google Ads, naredi s tem plačani obisk. Oglasi v iskalnikih so zelo učinkoviti pri povečanju kratkoročnega prometa.
 
Spletni studio G-SOFT
Britof 231d, 4000 Kranj
051 - 212 886
info@g-soft.si